Wednesday, February 18, 2009

CAKNA PALESTIN

Pada 22 jan 2009 yang lalu kelab Tool&Die telah mengadakan satu kutipan derma bagi rakyat palestin yang sekarang ini berada dalam peperangan.Kutipan ini telah dijalankan dari jam 8.00 pagi hingga 4.30 petang.kami telah menhantar 2 orang pelajar untuk mewakili pihak Tool & Die untuk mengutip derma. Mereka ialah Muhamad Hazwani Bin Zakaria dan Siti Norhidayah Bt Aman. Kutipan derma yang dilaksanakan oleh kelab Tool&Die ini bukan saja dapat sambutan pelajar Tool&Die saja tetapi semua pelajar dan juga kakitangan ikbn. Jumlah kutipan yang dapat dikumpul sebanyak RM 530.00 telah dimasukan ke TABUNG NSTP UNTUK GAZA. Kami warga Tool&Die sangat prihatin dan kami berharap kutipan yang kami jalankan ini dapat sedikit sebanyak membantu rakyat palestin.

3 comments:

  1. wa...bgus r club tnd nie..sgt prihatin..teruskn usaha anda semua..semoga tnd mju 2010..

    ReplyDelete
  2. tahniah kpd sume warga t&d atas kprihatinan kalian dlm myumbangkan sdikit yg tmampu dlm myalurkan sumbangan kpd warga palestin..
    komitment kalian sume mbuatkan t&d trs disegani dlm mnaikkan lg nama club dan juga sekolah ALATAN DAN ACUAN..

    ReplyDelete
  3. salam persaudaraan pd sume warga sekolah Alatan dan Acuan..
    komitment kalian sume dpt mbangkitkan lg persaudaraan sesama manusia dlm menempuh hdp dlm dunia globalisasi yg semakin mcabar ini..
    martabatkan lg nama TOOL&DIE dgn aktiviti2 sbegini..
    teruskan lg kesinambungan yg sedia ada..
    ikhlas drp : Mohd Nizamuddin bin Zainol
    ( batch 1/2003)

    ReplyDelete